Faq
Reservering / betaling
Moet ik mijn reservering via boekingsplatformen maken?
Nee, u kunt het beste rechtstreeks contact met ons opnemen via Whatsapp of per e-mail.
Hier kunnen wij u de meest recente informatie, beschikbaarheid en mogelijke kortingen geven.
Moet ik een vooruitbetaling doen?
Nee, bij ons betaalt u pas bij het uitchecken.
Op deze manier betaalt u alleen voor de diensten die wij leveren.Hoe kan ik betalen?
Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden aan.
U kunt betalen met contant geld, Wise, bankoverschrijving of met een kaart (geen extra kosten)Is de reservering inclusief ontbijt?
U kunt uw kamer boeken met ontbijt (inbegrepen in de prijs), maar u kunt ook per dag beslissen of u bij ons wilt ontbijten (tegen een meerprijs).
Vraag ons gerust wat voor u het beste werkt.
Inchecken uitchecken
Hoe laat kan ik inchecken?
Inchecken is mogelijk vanaf 13.00 uur, aangezien wij tijd nodig hebben om uw kamer schoon te maken.
Als u eerder wilt inchecken, vraag het ons dan. Afhankelijk van de beschikbaarheid kunnen we proberen aan uw wensen te voldoen.Tot hoe laat is inchecken mogelijk?
Normaal gesproken kunt u inchecken vanaf 13.00 uur tot 21.00 uur. Wanneer u later aankomt, laat het ons dan weten zodat we ervoor kunnen zorgen dat u later kunt inchecken (we hebben een nachtwacht, dus geen probleem).
Hoe laat is het uitchecken?
Uitchecken is normaal gesproken om 11.00 uur. Als u een late check-out nodig heeft, laat het ons dan weten zodat we dit kunnen regelen (extra kosten).
Duiken / Cursussen
Moet ik de duiken/cursussen vóór aankomst boeken?
Nee, u kunt bij uw check-in zelf bepalen wat u wilt doen en wanneer. Als u een cursus bij ons wilt volgen, is het misschien beter om dit vooraf te vragen, omdat het soms mogelijk is om uw theorie al te starten voordat u aankomt op ons resort. Op deze manier kunt u wat tijd besparen tijdens uw verblijf bij ons.
Organiseren jullie trips naar de Manta's (Nusa Penida)?
Ja, dat doen we. Beschikbaarheid is afhankelijk van de weersomstandigheden en we hebben minimaal 4 deelnemers nodig om deze reis te organiseren.
Wat is de beste organisatie voor mijn duikcursus?
Wij organiseren duikcursussen voor SSI – PTRD en PADI, maar het hangt van uw wensen af welke organisatie het beste bij u past. Vraag ons per Whatsapp of e-mail voor aankomst of bespreek met onze medewerkers bij het inchecken wat het beste voor u is.
Alle organisaties zijn internationaal erkend en u kunt van organisatie wisselen wanneer u besluit uw duikopleiding voort te zetten.
Bieden jullie snorkelmogelijkheden aan?
Ja, we verhuren snorkeluitrusting, maar we bieden geen snorkelgids. Als je wilt gaan snorkelen, geven we je instructies, maar je doet het op eigen risico.
Extra diensten
Bieden jullie een luchthavenshuttle aan?
Ja, wij bieden een luchthavenshuttle. Als u wilt dat wij dit regelen, geef ons dan uw vluchtnummer en aankomsttijd. Voor de laatste prijzen kunt u ons vragen.
Biedt u een wasservice aan?
Ja, wij bieden wasservice (tegen betaling) met een lokaal bedrijf. Zij halen uw was op en brengen het schoon terug naar ons resort (de timing is afhankelijk van de service die u boekt). Vraag onze medewerkers naar de laatste prijzen.
Organiseren jullie excursies?
Naast duikexcursies kunnen we u alleen adviseren wat de beste plekken zijn om te bezoeken en we kunnen u helpen deze trips te organiseren. We werken samen met een lokaal bedrijf, die u de beste service kan bieden.
Verhuren jullie ook motoren?
Wij werken samen met lokale bedrijven die motoren verhuren, maar het is op eigen risico. Als u een motor wilt hebben, vraag het dan aan onze medewerkers en zorg ervoor dat u de juiste papieren hebt om in Indonesië op een motor te rijden.